aupairdemi.reismee.nl

Hoi, welkom op mijn blog!

Hoi hoi,

Welkom op mijn blog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van al mijn avonturen en ervaringen tijdens mijn tijd als au pair in Ierland. Vanaf nu zul je hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer ik een nieuw verhaal of fotoserie online plaats? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mailadres achter te laten in de rechterkolom.

Laat gerust af en toe eens een berichtje achter, vind ik leuk!

Veel groetjes en liefs,

Demi

Reacties

Reacties

Angelique de Cloe

lieve Demi

Wat heb je toch een leuke verhalen geschreven over je belevenissen. Zo kunnen we alles een beetje met je mee beleven. Fijn dat je zo'n goede klik hebt met de familie. Heel veel succes hoor meid. We blijven je volgen.
Veel liefs Angelique

Renée van Drunen

Superleuk om alle verhalen te lezen en het zo toch nog een beetje van dichtbij mee te maken!!! Een dikke knuffel van ons allemaal! ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!