aupairdemi.reismee.nl

10 hilarische uitspraken van een 3-jarige

Mijn geduld wordt regelmatig zwaar op de proef gesteld door deze eigenwijze 3-jarige, maar oh oh wat moet ik ook vaak hard om ‘m lachen.


De 10 leukste uitspraken van Seamus op een rijtje:


Walking past a small dog

"The dog was about to eat me"


D: "Your jumper is all filthy"
S: "That's just my snot"


"Holy poly an airplane"


Spotting a cat sitting on a fence

D: "What's the pussy cat doing up there?"
S: "He's having his lunch break"


9:00 AM in the morning
S: "That was a long day"


"I farted, excuse me"


Driving Tomás to school
T: "Demi, what time is it?"
S: "PARTY TIME"


D: "Brr, my hands are so cold"
S: "Whaat!? I don't want to hold your hand!"


"Demi, do they have a television in the Netherlands?"


"I love my gunk" (snotjes)

Reacties

Reacties

Jo van Vuren

Lieve

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!