aupairdemi.reismee.nl

Stapje voor stapje..

Wauw, de tijd vliegt voorbij! Ondertussen ben ik alweer een tijdje bezig met de voorbereidingen voor mijn au pair avontuur in Ierland. De eerste paar weken nog stiekem, want ik wilde het nog niet aan iedereen vertellen. Maar, nu een aantal weken later, mag iedereen het weten: IK WORD AU PAIR IN IERLAND! Of tenminste, daarvoor ben ik nu in procedure ;)

Benieuwd hoe mijn voorbereidingen tot nu toe zijn verlopen? Ik neem je mee, een stukje terug in de tijd.

18 april 2021: YES! Mijn au pair programma voor Ierland is geboekt. De volgende dag komt mijn aanmeldingspakket via de mail binnen en kan ik aan de slag. Formulieren invullen, referenten vragen, een dokter bezoeken voor een medische check, dear host family brief schrijven (waar ik 'stiekem' al aan begonnen was, voordat ik mezelf had aangemeld) en het maken van een family photo album. Ik ben er even mee bezig geweest, maar op 21 mei kon ik dan eindelijk mijn aanmeldingspakket opsturen naar Travel Active. Na een paar aanpassingen en toevoegingen, is mijn pakket goedgekeurd en krijg ik te horen dat ik een interview (in het Engels) mag inplannen met het au pair team.

17 juni 2021: poeh, toch wel spannend zo'n interview. Vooral omdat ik niet zo goed wist wat me precies te wachten stond. Dankzij de aanmoedigingen van Jolijn: 'great answer!', was ik snel op mijn gemak gesteld, vloog het interview voorbij en ging het eindelijk best wel goed! Na het interview ben ik verder aan de slag gegaan met mijn application video. De laatste puntjes op de i zetten, de video op YouTube plaatsen en opsturen naar Travel Active. Mijn pakket is nu definitief compleet.

Terwijl ik dit schrijf worden mijn referenten nagebeld door het au pair team. Spannend, want als alle referenten zijn goedgekeurd, wordt mijn pakket verstuurd naar de partnerorganisatie in Ierland en mag ik binnenkort écht op zoek naar een gastgezin.

Op de hoogte blijven van mijn avontuur? Schrijf je dan in voor mijn maillingslijst!

Veel groetjes en liefs,

Demi

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!